Sunday, November 22, 2009

At last...Nabil dah boleh jalan

15hb Nov, umur Nabil genap 1 tahun 3 bulan.
Hari ni baru la Nabil bole jalan dengan jayanya hehe...
Goyang2 tapi kira ok la, kurang2 Nabil boleh la jalan2 lepas ni.
Tak payah la dok dalam stroller tu je.
Ibu, ayah or bibik pun takyah dukung la.
Ibu ayah kata Nabil dah besar :-)
Sekarang Nabil dah boleh cakap sikit2.
Ibu..ayah..bibik...air masak..lagi...dukung...
Tak sabar nak belajar lagi dan lagi.
Kalau dah besar macam kakak boleh Nabil lari2 pulak..yeah yeah!
video

Monday, November 9, 2009

Ayah dan Kerja...

Ayah kami dah balik..
TAPI...
ayah kami sangat sibuk..
hari-hari balik malam...
setiap hari kami tunggu ayah balik...
kakak tanya ayah..
tak boleh ker balik cepat sikit..
ayah kata ayah banyak keja...
kalau ayah work kat sini...
ayah selalu kena balik lambat..
sian ayah...
mesti ayah penatkan...
kami pun penat jugak...
penat tunggu ayah...

Saturday, November 7, 2009

Izzah & Facebook

Sejak ayah balik Izzah & Nabil dah jarang update blog.
Tapi Izzah ada hobi baru...'Facebook'ing.
Sebab Izzah boleh main cafe, farmville.
Ayah kata ayah suka lawan orang, main mafia wars.
Ibu ayah ber'facebook' sebab senang dapat contact & keep in touch ngan kengkawan.
Kalau macam ni Izzah & Nabil pun nak ber'facebook' jugak lah.
Izzah & Nabil ada ramai kawan gak kat sini hehe...

whos.amung.us